sånt jag gör, fasar för, drömmer om

jag gör: ganska ofta gitarrläxan nuförtiden

jag kan: böja ner mina tår till marken när jag sitter ner/ligger ner.

jag köper: chokladkakor nästan varje vecka för att tillfredställa mitt chokladbehov/beroende.

jag borde: producera musik till ansökningarna till musikproduktionsfolkhögskolor

jag måste: ta tag i mitt liv 

jag vet: att det kommer att bli bra

jag tycker: mycket om min klass

jag tänker: oftast på musikrelaterade saker 

jag förbrukar: choklad

jag lyssnar: ganska ofta på "sarah" av mauro scocco nu för tiden, tycker den är så fin

jag drömmer: om ~kärleken~ och ~lyckan~ i livet

jag längtar: tills viscaféet på tisdag, ska uppträda och är riktigt pepp faktiskt

jag fasar: också lite för viscaféet haha

jag använder: min mobil till att skriva ner personliga anteckningar till låttexter, vilket är lite risky

jag njuter: när jag får hålla på med musik som jag gillar och som går bra

jag blir: lätt nyfiken

jag äter: världens nästa skolmat. särskilt när det är mycket sås. och så äter jag choklad från mit chokladlager haha

jag dricker: citrondrickan i matsalen!!! bästa

jag struntar: i att ta del av negativ energi, det går ganska bra just nu

jag ska: i framtiden göra bra musik som jag är nöjd med

jag sparar: inte så himla bra just nu, borde ta det lugnt och fixa med min hemmastudio

jag brukar: vara extremt morgontrött

jag tittar: helst på new girl just nu

jag läser: manuset till fucking åmål 

jag vill: att framtiden blir fin

Kommentera här: